poniedziałek, 30 marca 2015

#2 GlodenRose velvet matte - lipstick.

 Cześć wszystkim. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją matowych szminek marki GoldenRose. Zanim zaczniemy chciałabym wam serdecznie podziękować za 100 wyświetleń pod ostatnim postem :) i poprosić o komentarze, które naprawdę motywują. Mam problemy z gadżetem obserwatorzy, może ktoś z was też ma bloga i mi pomoże? Zapraszam do komentowania! :D




W mojej kolekcji znajdują się trzy szminki o numerkach 01, 07 i 13. Na początku zacznę od numerku 01. Jest to szminka w typowym odcieniu nude, która będzie pasować większości dziewcząt, poniważ nie jest bardzo jasna.  A oto kilka zdjęć tego odcienia. :)






Kolejny numerek 07 to piękny pudrowy róż. Zmysłowy i idealny na co dzień. Kolor na pierwszym zdjęciu jest przekłamany, ale na ustach wygląda dokładnie tak jak na żywo.






A teraz coś dla odważnych ;p. Moja ulubiona szminka, czyli piękna, soczysta matowa fuksja. Od dawna szukałam takiego koloru w macie. To mój ulubieniec. :D







Ogólnie uważam, że szminki są piękne i bardzo trwałe, a szczególnie te ciemniejsze trzymają się na ustach kilka godzi. Koszt tych szminek to około 11zł dołączam wam linka do drogerii, w której możecie je znaleźć. http://www.ladymakeup.pl/sklep/golden-rose-velvet-matte-lipstick-matowa-pomadka-do-ust.html Dajcie znać jak wam się podobało i nie zapomnijcie zostawić komentarza. :)



https://www.youtube.com/watch?v=qDc_5zpBj7s





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz