środa, 1 kwietnia 2015

#4 Ulubieńcy marca.

Siemaneczko. Marzec dobiega końca, więc postanowiłam nagrać... (eee gdzie? cofnij)  więc postanowiłam napisać ulubieńców tego miesiąca. :) Mam nadzieję, że wam się spodoba. Na dniach pojawi się daily vlog i stylizacja. :D Będzie mi bardzo miło, jeżeli zaobserwujecie lub skomentujecie bloga. No to co?.... zaczynamy!!! :D


Kosmetyki.

Mam dla was przygotowane dwa kosmetyczne ulubieńce. Pierwszym z nich jest tint do brwi firmy makeup revolution tint my brows farbka do brwi. Jest to produkt, który po nałożeniu na brwi za pomocą szczoteczki nadaje im określony kształt, kolor i utrzymuje się przez caaaały dzień. Ja mam go w kolorze light medium, mimo, że jestem brunetką. Jest dość ciemny i idealny. Serdecznie go wam polecam, niezastąpiony produkt.

http://cocolita.pl/pielegnacja-brwi/makeup-revolution-tint-my-brows-farbka-do-brwi-light-medium?campaign-id=14

Drugim kosmetycznym ulubieńcem jest mgiełka z firmy avon. Zapach senses refreshing lagoon jest najpiękniejszym jaki miałam. Trudno jest opisywać zapachy, ale on pachnie świeżością z lekko słodką nutą :) idealny * , *. Jest to mgiełka z masłem  SHEA, co ma swoje plusy i minusy. Nie możemy jej nałożyć na włosy, czy ubrania, ale za to utrzymuje się dłużej na naszej skóze. Jest w formie bardzo rzadkiego kremu. Zobaczcie sami. :)



Piosenki


W tym miesiącu do ucha wpadły mi dwie piosenki, które potem słuchałam nałogowo. Są to: 
                                                                         

DJane HouseKat feat. Rameez - Girls in Luv

https://www.youtube.com/watch?v=Qn4I4OuDCYA


Taylor Swift -  Blank Space

https://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg


Rzeczy.  


W tym miesiącu moim niezbędnikiem był tangle teezer. Ta szczotka naprawdę bardzo dobrze rozczesuje włosy i nie wyrywa ich. Tą rzecz mogę wam z pewnością polecić.



Film.

Ja ogólnie filmów nie oglądam za dużo, za to kocham seriale i to one będą najczęściej w moich ulubieńcach. Dzisiaj chciałabym wam polecić serial ,the vampire diaries'. Tak w skrócie opowiada o dwóch wampirach -  braciach Salvatore, którzy przyjeżdżają do miasta mystic falls, aby poznać mieszkającą tam Elenę sobowtóra Katherine. Co będzie dalej? Przekonajcie się sami! :D


Gra.

Gram w naprawdę dużo gier, ale jako pierwszą wybrałam The Sims 4. Nie będę wam u spoilerować, przecież i tak każdy z nas zna tą grę. Może kiedyś się o niej bardziej wypowiem.



Książka.

Nie będę zaskakująca. Mpją ulubioną książką jest ,Zniszcz ten dziennik'.
(ale to już każdy ma, po co niszczyć pieniądze, bla bla bla)
Ja swój dziennik mam już od października, a nie książkę od premiery i uważam, że są to najlepsze książki ever. Dziękuję. :D


Jedzenie.

Ostatnią kategorią jest jedzenie. W tym miesiącu piłam sok pomarańczowy czy to z tymbarka czy to z capi nie ważne. ważne, aby był pomarańczowy! :D


To już koniec, trochę się rozpisała, dajcie znać jak się podobało i zapraszam do obserwowania. By ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz