piątek, 17 kwietnia 2015

#8 What's in my bag! part. 1

Cześć dzisiaj mam dla was przygotowany tag 'Co jest w mojej torebce? ' Jest to pierwsza część tego posta, w której pokażę wam moją codzienną torebkę i jej zawartość. W drugiej części pokażę wam moją torebkę do szkoły. Zapraszam!

Moją torebkę kupiłam niedawno w Housie za około 100zł. Już od dawna czaiłam się na czarną torebkę i w końcu znalazłam idealny kuferek ze złotym zamkiem.^^




W bocznej kieszeni torebki znajdą się tylko klucze i pendrive.



Nie wyjmowałam żadnych rzeczy z torebki, więc jest ona dokładnie taka jak na co dzień. ;p



W torebce nie mam tak wiele rzeczy. Widzicie tu kalendarz, gazetę, pasek, fasolki, paragony, chusteczki, gumy i wsuwki. Typowo. Klasycznie. Dziewczęco. 


W mojej torebce jest też: tusz do rzęs, 3 pomadki ;p, puder, szczotka, gumki

To tyle dajcie znać jak wam się podobało i zachęcam do obserwowania. :)
Lov u <3

2 komentarze:

  1. Typowo dziewczęca torebka ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka, ja też poszukuję teraz jakiegoś czarnego kuferka :)
    Zawartość mojej torby wygląda bardzo bardzo podobnie :3
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń